Veelgestelde vragen
-
Hoe kan ik zout bestellen?
Een bestelling plaatsen bij Eurosalt is heel eenvoudig:
Stap 1: zoutproduct(en) in winkelwagen leggen
- Zoek het zout dat je wil kopen en klik op het 'In winkelwagen'-icoontje.
- Wil je verder rondkijken? Geen probleem. Het artikel blijft in jouw winkelwagentje tot je klaar bent.
- Klik daarna op jouw 'winkelwagen' (rechts bovenaan).
- Ga verder met jouw bestelling.
Stap 2: Bestelling controleren
- Liggen de juiste zoutproducten in jouw winkelwagen?
- Klopt het factuuradres?
- Indien het bezorgadres verschillend is van het factuuradres, geef dit aan en vul het juiste bezorgadres in.
- Geef de gewenste betalingswijze aan. Je kunt betalen met ideal en creditcard
- Is alles in orde? Klik dan op 'Betalen'.
Stap 3: Betalen en afronden
- Betaal aan de hand van jouw betalingskeuze.
- Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een bevestiging per e-mail met een overzicht van de bestelling en bevestiging van je leveringsdatum. Indien u binnen het kwartier na het plaatsen van je bestelling toch nog geen bevestingsmail ontvangen? Contacteer ons dan!
-
Wanneer ontvang ik mijn bestelling zout?
Wanneer u een bestelling plaatst kunt u vooraf een dag kiezen waarop u het zout wenst te ontvangen. Indien wij uw zoutproduct voorradig hebben leveren wij binnen 3 werkdagen uit.
-
Hoe wordt mijn zout bestelling geleverd?
Onze zoutproducten worden geleverd door middel van vrachtwagen met een laadklep. Vervolgens worden de zoutproducten bij u geleverd tot aan de deur.
-
Hoe kan ik zout het beste bewaren?
Zout is in principe oneindig houdbaar mits droog en afgedekt opgeslagen.
-
Hoe kan ik een klacht indienen?
U kunt ons uiteraard telefonisch op de hoogte stellen of een e-mail sturen naar info@eurosalt.nl . Wij streven ernaar om de klacht zo snel en zo goed mogelijk op te lossen. U ontvangt altijd een bevestiging van de ontvangst van de klacht met een termijn.